سایت پاپ موزیک ها

سایت پاپ موزیک دانلود اهنگ های جدید و اندروید

سایت پاپ موزیک ها

سایت پاپ موزیک دانلود اهنگ های جدید و اندروید

سالها قبل جهت عقد قرارداد تجاری به چین رفتم.

سالها قبل جهت عقد قرارداد تجاری به چین رفتم. میزبان کاری مرا به یکی از رستوران های خوب در شهر پکن برد و غذای چینی برای من آوردند که با برنج درست شده بود و در حقیقت نوعی پلو به حساب می آمد. من همه ی آن را خوردم ولی مقداری از آن روی میز ریخت.


وقتی که خدمتکار آمد میز را مرتب کند، دید مقدار کمی برنج را من سهوا روی میز ریخته ام. خیلی مودبانه گفت: «من این برنج ها را با اجازه ی شما جمع می کنم.»


وقتی از او راجع به علت اینکار سئوال کردم، گفت: «کشور من بیش از یک میلیارد جمعیت دارد و اگر در هر روز هر کدام از ما فقط 10 عدد دانه ی برنج را اسراف کنیم حجم زیادی دور ریز می شود. ما در این کشور اجازه ی اسراف نداریم و از این گناه کسی نمی گذرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.